Back in buisness..

Åh yeah, jag är tillbaka i Lidköping. Dock utan Niklas och utan egna möbler. Möblerna
kan jag dock hantera men jag saknar min Niklas som få.. Lidköping är inte samma sak
utan honom.. Hoppas jag vänjer mig.. SNABBT. 

Men idag körde skolan igång på allvar iallafall och vi hade presentationer för de nya
ettorna om våra Lior (praktiker) så det var nice. Ändå sjukt att det känns som att det var
alldeles nyss som vi lyssnade på våra tvåors presentationer och hade nollning.. Det är 
fan ett år sedan nu, helt sjukt! 

Men aa, mitt boende då, jaa jag hyr möblerat nu såå det är soft, behövde bara ta med
mig kläder typ.. SKÖNT. Och lägenheten/rummet är perfekt för mig.. Allting är
litet, dörröppningarna är säkert på 170cm och diskbänken sitter 10cm lägre än 
normalt. Klagar inte, bara kul att få känna på hur det måste kännas att vara lång i den
"riktiga" världen.. Eller lång, normal lång kanske.. Höhö, näe det är fint här, fullt
dugligt. OCH så har jag solen som skiner in på eftermiddagen också. GILLA! Och med 
tanke på att jag har en väldans bred fönsterbräda såå betyder det att jag har typ
balkong.. Typ, nästan.. Jag har så mycket balkong man kan ha UTAN att ha en balkong,
så att säga. ^^ Höhö. 

Well well.. Fick även en strykbräda med tillhörade strykjärn av min snälla hyresvärd
idag.. ASA-snällt. Jag frågade efter det när jag kom igår och då sa han att det inte
fanns.. Sen kom han med helt nya saker idag. Det är service det.. GILLA! :D

Strykjärn.. :)

Eftermiddagssol in my heart! <3 PLUS min fina tjocktv.. Höhö, med de underbara kanalerna
1,2,4 och 6:an.. LOVELY! Höhö, men bara jag kan se IDOL såå är jag nöjd! ;)

------------------------------------------------------------------
Även att det är hela 7år sedan Erik Strid lämnade oss idag. <3 Helt sjukt.
10år sedan Anna Lindh dog och hela 12år sedan World Trade Center.. Tiden går såå himla
fort även om allt känns som om det faktiskt hände igår.. Sinnesjukt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0