Sista natten hemma!!

Imorgon påbörjar jag min färd till landet med en medeltemperatur på +28 grader
dygnet runt, landet där bananashake är ett måste till måltider och där jag
förhoppningsvis inte behöver vara super-blek längre.. :P Höhö!

Bli nog grymt! Kommer dock sakna nicke-plutt som ett as. <3 Kommer bli myyyycket
skype på obekväma tider känner jag. Ojaaa, känns så himla konstigt att det här 
blir sista natten på dryga 3 månader som vi kommer att få sova tillsammans. :O

Nästan inte OK. MEN fullt OK att få ha praktik i Thailand, fatta underbart. Det är verkligen
att kombinera nytta med nöje. Skola med fritid. Fatta det är helt otroligt! Jag har aldrig 
gillat praktik förut men nu.. Sån betydlig skillnad från när man var liten och hade praktik
på ICA, tror jag har uppgraderat mig något.. En aning. :P

Näe såå imorgon far jag, då lämnar ja Sverige. Ingen svensk midsommar, ingen
dundermarknad och inget Åsele. Känns verkligen som att den här sommaren kommer
bli något helt utöver det vanliga. Ojaaa. Hoppas jag. Den som lever får se! ;)

Såå nästa inlägg HÄR på bloggen blir från andra sidan jorden! OMG! Vi höres folket! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Trevlig resa! Ska bli kul att få läsa om dina äventyr :) Förväntar mig mycket blogg nu, med massor av bilder! :)

Svar: hahah,, ja ska göra mitt bästa! :P
frida helgesson

2013-05-03 @ 10:00:47
Postat av: Jennie :D

Det slog mig nyss!! ingen DUNDER med FRIDA :'( usch det var ju sorgligare än när min hamster dog (han var ett gosedjur) Men ta hand om dig där, och var försiktig, drick ingenting med folk du i inte känner riktigt jävla bra och glöm inte att borsta tänderna!! Kram :D

Svar: hahahaha! Daaah! Men näe ingen dunder med Frida, nu kändes det fan sorgligt, sorgligare än när din hamster dog (han som var ett gosedjur).. Höhö! Vi få ta igen det till nästa år.. Om jag inte har blivit leej och åkt hem till dess :P.
frida helgesson

2013-05-05 @ 14:31:56
URL: http://jennswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0