En första uppdatering.

Japp, nu sitter jag här och väntar på att de ska komma och hämta mig för första dagen
på jobbet, jag hittar nämligen INTE till jobbet själv. PLUS att det är långt såå jag kommer
nog behöva hyra en moppe. Jaa, en moppe, ni hörde rätt. Jag vet att ni alla ha sagt att 
jag itne ska köra moppe här MEN här där jag bor är det inget turistställe och det är inte
gångavstånd till något.. Typ. Illa. Såå nu ha Erika fått skjussa mig till allt. Typ. 

Näe så jag behöver en egen moppe. Punkt. Helst efter hon åkt hem.

Aa, annars så  
va jag ute och letade mat i morse till frukost, fick gå asalångt tills jag såg
ett ställe och självklart kunde de bara thailändska, höhö, otippat?! Näe såå jag fick
beställa med med kroppsspråk och hade ingen aning om vad jag skulle få men det var
många thailändare där såå jag tänkte att jag blir nog inte matförgiftad iallafall.. ^^ MEN
det blev riktigt bra, fick någon rissoppa med några konstiga köttbitar i som man sen
skulle ha rostad lök uppepå (Mat-tanten visade mig hur jag skulle göra typ.. höhö)
Näe det var gott OCH det första riktigt thailändska jag ätit sen jag kommit hit, vi ha bara
gått på andra ställen förrut, typ turistställen..

Såå tolkningen - jag gillade det här bättre! Älskar riktig 
gatuköks-thailändsk mat,
awesome! PLUS att priset var betydligt bättre, Äta mat för 5kr är inte helt fel! Helst inte
när portionerna är enorma! :P

Men nu ska jag göra mig klar för min första jobbdag. Ska bli intressant och se hur jag
ska spendera mina kommande 3 månader. Få se om det blir mina längsta 3 månader
eller mina kortaste.. Jag hoppas att tiden kommer att springa iväg för det betyder att
jag har roligt. ^^ Typ. Men vi höres folket! 

(Ps, bilder kommer komma när jag har mer tid..Håll ut! ^^)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

2013-05-06 @ 09:59:30
Postat av: Helena

Åh va roligt att få ett livstecken från dig ;)

Hoppas att första dagen blir riktigt bra!

Svar: Aa ja måste fan bättre mig.. :P Ska uppdatera minst en gång per dag! :D DOCK såå ser jag inga riktiga uppdateringar från din sida! :P vart är alla spännande praktik-inlägg? Borda ha två snart att läsa! :P
frida helgesson

2013-05-06 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0