Vi packar ner vårt liv..

Ojojoj, idag/ikväll packar jag och Niklas ner vårt liv. På riktigt, vår lägenhet
är fylld med flyttkartonger och saker som är oväsentliga är redan nedpackade.
Imorgon far vi heeeeeem! Hem till Norrland för att fira påsk-i-låski. Jaaa, men påsken
varar ju inte för evigt tänker ni nog nu.. Men joo, eller typ. Det kommer dröja över
3 veckor tills vi åter är på plats i Lidköping och då bara för några dagar och sen går
flyttlasset hemåt igen, på riktigt. Känns nästan (läs mycket) sorgligt. De kommande
4 månaderna kommer jag och Niklas träffas så ofantligt lite så att det gör ont i hjärtat
och man får tårar i ögonen. Allt är frivilligt och förhoppningsvis så kommer den här
närmsta tiden bli den bästa tiden i mitt liv men jag kommer att sakna min Nicke-plutt.
MYCKET.

Fy. Allt var så enkelt i höstas när allt låg så långt fram och framtiden var så låååångt
borta. Nu är den här. GUD. Nästa måndag den här tiden så sitter jag snart på tåget
till Arlanda. HELT SJUKT. Och nästa tisdag kl 12- någonting landar jag ensam på en
av USAs största flygplatser. Chicagos flygplats. Lilla jag, totalt ensam i möjligheternas
land, när händer detta? Ojojoj, jag åker som utvandrarna gjorde för x antal år sedan,
(Camilla vet när.. Inte jag.. ^^) till landet i väst och hoppas på att gräset verkligen är
grönare där.. Den som lever få se OCH jag lovar er att ni kommer få se mååååånga
bilder sen.. Höhö.. Men tills vidare så har jag gjort en ny header som ni får hålla till
godo med. ^^ LÖÖÖÖV photoshop. ^^ 

Det här är kanske sista inlägget från Sverige då jag kanske kommer att fira påsk
i Stugan UTAN internet.. Sinnes. Tiden kommer gå så fort. Ha en fin påsk folket! :D

En jättegammal bild på oss från gymnasiet. Ja kommer sakna dej.. <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kommer du inte sakna oss? :/

Svar: klart ja kommer! :)
frida helgesson

2013-03-25 @ 23:44:49
Postat av: Camilla

Sarah man kan väl inte ens jämföra saknad efter familjen och kärleken? ;-) Är ju Niklas hon bott med senaste tiden för tusan :-)

Det blir bra Fritiof! Ödet är den bästa "ursäkten" till att bara go with the flow :-)

2013-03-26 @ 10:45:10
URL: http://misshelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0