Söndag..

Japp, idag SKULLE jag plugga hade jag tänkt. Ska göra en muntig presentation
som jag ska hålla på tisdag MEN med tanke på att det inte ska presenteras för än
på just tisdag såå kändes det liiiiite för långt bort. Såå idag har jag inte gjort ett skit
i skolväg, I do it tomorrow instead. Höhö, såå himla lätt att skjuta på saker när det 
inte är strid på kniven så att säga. 

Såå va ha vi gjort idag då, jo vi har varit ute i fiiiinvädret. Såå himla soft väder. Dock
så är det bara varmt i solen än så länge. Vill ha plusgrader och tööö väder nu,
dygnet runt! Tro fan att det är 6 minus ute nu, INTE ok.

Näe annars då, annars så har det inte hänt så mycket idag. En vanlig soft söndag
helt enkelt. Men även, lyssna, det är typ bara 2½ vecka till påsk. :O Sinnes! OMG!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du pratade med mig iaf ;)

Svar: aa. :D Frågan är om det räknas till att göra något vettigt? :P
frida helgesson

2013-03-10 @ 21:51:14
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: Camilla

Ditt as....

2013-03-11 @ 23:07:59
URL: http://misshelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0