Ska ja ta med halva garderoben?

Alltså sååå himla svårt och jobbigt. Ha packat för turmässan imorgon. Jag ska vara borta
EN natt och ja ha nog fan packat för en vecka. INTE OK. Men det är ju fan sjukt jobbigt
HELST när man inte vet VAD man ska ha på sig.. Men tar jag med mej många ombyten
så kommer det ju bara betyda att jag kommer att vela som FAAN när jag är där på plats,
alltså jag kommer bara förlänga vel-processen. 

MEN det svåra, på kvällen är det branshfest. Jag tänker typ mingel med stora turist-
chefer (alltså behöver vara kavajklädd) SEN läser jag hemsidan OCH då ser det ut som
en nattklubb med ett dansgolv (behöver paljetter!) Sååå jag vet ju faktiskt inte hur festen
ser ut, tänk om man blir helt maaaal-placerad. Hamnar på ett mingel med champange
med kostymklädda snubbar och så har jag en glittrig topp? Hö höhöhö höhöö. Typ. Dööh!

Såå därför tror jag att jag bestämt mig för att ta en svart klänning. Borde fungera på
båda sakerna, synd bara att klänningen är så ful.. (höhö, det stavas REA när jag
gick i 9:an typ..)  Näe men seriöst, måste bestämma mig. Måste sova snart med.. 

I-landsproblem men ack sååå jobbigt! :O Niklas tycker jag är löjlig också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0