Såååå missnöjd.

Seriöst. Det här tycker jag inte gick helt rätt till. Seriöst. Alltså är det Sveriges final
eller är det Europas final? Alltså bort med skit jury-grupper. Den låt som svenska folket 
vill se som vinnare BORDE fan vinna. Här har vi fått röstat genom alla deltävlingar, lagt
ut en massa pengar (OM man har röstat) OCH ändå så ska inte svenska folkets röst
väga tyngst i slutänden? Alltså seriöst, jag är såå himla förbannad.. Yohio tyckte jag
var bra, den hade förtjänat att vinna, vilket även hela 21% av svenska folket tyckte MEN
Robins låt hatar jag. Såå himla värdelös.. Usch. Såå tråkig. Nu kommer vi bli sist i ESC.
Alltså jag lovar, låten är såå himla platt. 

Näe men seriöst, till nästa år kan de ju gärna ta bort de där värdelösa jurygrupperna,
snälla. Ska 5 random människor från några europländer få bestämma vilken låt
som Sverige ska skicka till Eurovision, NÄE verkligen inte. Fy. 

Såå för att släcka mina arga känslor efter finalen så googlade vi på Eric Saade och
titta vilken gamm-bild jag hittade. Tro fan att det här var den första bilden jag NÅGONSIN
såg på okända Saade. Hahah, alltså man känner ju knappt igen han. :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Var det inte med Anna Bergendal som vi trotsade jurygrupperna? Och då kom vi inte ens med? :P
De ska ju spegla hur resten av europa kommer rösta, och Yohio hade blivit en total flopp!

Svar: allså jag tror inte att yohio skulle ha blivit en flopp, sen så tyckte jag inte om någon egentligen, ska ha varit ralf eller sean banan.. :) näe jag tycker ändå det är dåligt att inte svenska folkets etta ska vinna, skit samma om det fungerar i europa eller inte MEN det var faktiskt Yohios låt vi ville se en gång till, även om det hade blivit flopp.. ;)
frida helgesson

2013-03-10 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0