Pluggat.

Yes, nu har jag gjort det som jag har haft sjukt lång tid på mig att göra. Döööh! 
Bli ju alltid så att man väntar till sista sekunden. OCH jag har liiite för soft schema
för att vara produktiv. Typ. Tänk om jag hade haft dubbelt så bråttom med att
få in uppgifter, tänk va mycket man hade fått gjort då?! Sinnes! 
 
Annars så tog jag mig friheten att ringa ett liiitet phonecall to Folksam idag OCH
jag förvånade mig själv med att inte bli ens en gnutta nervös. Jag har alltid hatat
att ringa till folk, och helst okända människor men tro ni inte på tusan att det inte
kändes det minsta idag. Alltså jag fattar inte, brukar alltid få minst 30 sekunder
hjärtklappning precis när signalerna har börjat går fram.. Men inte idag. Sjukt. Jag
tror att det är en positiv utveckling. Faktiskt. Från att ha varit hon som gruvade 
i minst 4h och hon som örfilade sig själv i ångest så slog jag bara numret som
normala människor gör. Ingen ångest, ingen nervositet och inga kallsvettningar,
känns fan udda. Känner inte igen mig själv. Vart är Frida Helgesson? 

Men men, nu äre snart sova. Skola 9.30 till 16.00 imorgon. OCH jag har den
muntiga presentationen som jag snackat om såå det gäller att vara utvilad.
Dock så är jag inte det minsta nervös för det heller. Konstigt. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0