Och en presentation fattigare..

Japp, nu var det gjort. Det muntliga. OCH jag blev fan inte nervös alls, kändes udda.
Men bra, kanske är det för att jag vet vad som komma skall som denna presntation
kändes lättsam och enkel. Typ. Säkert. Japp, så äre. Döööh! Ikväll har jag iallafall
suttit och knåpat på en presentation om Lidköping som jag kommer att bruka inom
en snar framtid. DEN däremot kommer bli ett rent h*lvete. ^^ Skojar inte.

Såå jag ska se till att göra den så bra som möjligt och så enkel som möjligt för att
underlätta för mig själv. OCH det viktigaste, veeeeeeerkligen öva in vad jag ska säga
till varje "slide" i PowerPointen såå att allt flyter, då skulle jag bli lycklig. Typ.

Annars så är jag ledig imorgon, soft. Detta betyder dock att jag kommer att vara 
vaken lääääänge. Höhö, Tisdagslyx. Ojaaaaa! Räknade även ut att troligtvis så
kommer jag bara ha 3st matdosor till, högst 5st till på skolan i vår sedan är det
inga matlådor förrän i höst. Udda. Fatta, snart är det praktik. Tiden gåååår så fort och
det börjar verkligen att kännas i halsgropen. Ojaaa. 

Titta, hittade en fin bild på Saade när jag googlade på Lidköping. Även att Saade tydligen
ska vara med på Ladies Night i höst. Det gillar vi, där passar han. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0