Flashmob i Lidköping!

 

Ojojojojo, här kommer den. Vår flashmob som jag med klass gjorde i lördags i vår
marknadsförings-kurs i ett försök att sätta Lidköping på kartan. Visst blev det fint? Höhö OCH
jag tror att jag faktiskt aldrig har sett så mycket folk ute på gatan.. ;) Näe så det var nice!
Riktigt nice! 

OM någon undrar så är jag typ någon rad bak och gör typ fel rörelser 70% av tiden. Daaah!
Alltså jag hade fan övat men jag vette fan vad som hände.. ^^ Men men, grymt!

Något annat som också är grymt är att jag har skickat in hemtentan i kursen IDAG! Fatta den
skulle faktiskt inte vara klar förrän på tisdagkväll kl 23.59 såå jag är grymt stolt över mig
själv. Höhö, aldrig varit ute i så god tid, typ. Men nu är den skickad, ingen återvändo OCH det
är det som jag tror behövs för annars ska man alltid småpilla tills sista stund. Nu går inte det
och det känns skönt. Känner mig nöjd. Brukar inte vara ett bra tecken. Höhö. ;)

Men men, det var det det. Ha en fin kväll folket! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! Kul :D

Svar: ^^
frida helgesson

2013-03-18 @ 00:07:49
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha^^ roligt klipp, och du var lungt stjärnan!:D

Svar: Hahha.. eller? Höhö, äh, det var roligt iallafalll. OCH idag var vi på HEL-sida i NLT (tidningen här nere) såå det var fett nice.. ;)
frida helgesson

2013-03-18 @ 11:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0