FEM år med Nicke-plutt! <3

För fem år sedan uttalade vi de magiska orden som förkunnade att den 16 mars
var vår dag. DOCK så blev det liiite miss i planeringen att vår dag råkade infalla på
min mors födelsedag men så kan det gå.. Höhö, vi få dela dag helt enkelt. Daaah! 

SÅÅÅ grattis söta rara mor på din 52-års dag!! Synd att man inte kunde vara hemma 
och fira dig med kaffe och tårta på sängen, som det ska vara! Men man kan ju inte
få allt. Vi få ta det helt enkelt ta ditt firande om 1 ½ vecka då det blir påsklov!!
Ojojoj, va tiden kommer att gå fort känner jag. Sjukt. 

Söööööta mor! Höhö. (Hon kommer INTE att gilla den här bilden.) ^^



Hon är såå söt, min mor!
-------------------------------------------------------------|

Men aa, eftersom denna dag delas såå tänkte ja även lägga upp lite fina foton på
Nicke-plutt och mig och på vår tid tillsammans. <3


 













----------------------------------------------------------------------|

OCH en HELT nytagen bild på oss.. Höhö, så här blev det liksom.. :P
Slut-produkten av 5 år tillsammans! <3

(Skulle ha haft någon sjukt gammal bild MEN de är på hårddisken såå de orkar jag inte
lägga upp, ni få hålla tillgoda med dessa.. Höhöh.. Duger mer än väl.. ^^)

Kommentarer
Postat av: Camilla

...Men ni är ju inte tillsammans?

2013-03-16 @ 23:37:12
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: mamma

Ja visst är det konstigt, Camilla ;-)
men det verkar som dom ändrat sig nu :-D
Grattis till era 5 år!!

Svar: Hahah, vi ha ändrat oss nu.. :P Så tack! Höhö!
frida helgesson

2013-03-17 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0