Best job in the world!

Ojojojoj, idag var jag och Niklas nere på stan och tog oss en sväng in på bibloteket, av en 
slump satte jag mig vid en tidningsdator (för att läsa dagstidningar från hela vä rlden) och
läste ÖPen. OCH vad tror ni jag läste: jo en länk till det bästa jobbet i världen.. Höhö! 

PÅ RIKTIGT! 

Seriöst, tydligen så ansöker Australien om folk till 6st anställningar som ger kontrakt på 
670.000 SEK för ett halvårt för at se deras land, ur turistsynpunkt. Seriöst, fatta vilket
ünderbart jobb. Jobbet gick ut på att man skulle få testa så mycket som möjligt av 
Australiens turistattraktioner och få betalt för att just "turista". Alltså underbart! 

De hade haft det här jobbet ute förut, år 2009 och då hade över 35.000 sökt tjänsten,
konstigt?? Daaaah! Näe jag funderar på att söka. Höhö, fatta va värt det skulle vara,
skulle lätt ta ett sabbatsår från studierna för en sån upplevelse. Höhö. Typ.
 
Men men.. HÄR  och HÄR kan ni läsa mer om det, erkänn visst låter det underbart? :P
OCH HÄR finns ännu mer info! 

OCH HÄR kan ni söka.. Höhö! 

Betalt för att simma med sjölejon och delfiner på stora barriärrevet? JA TACK! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Med din tur skulle du säkert få det ditt as :D

Svar: eller NOT! :P Men fatta vilket jobb, Ojojojoj... :D
frida helgesson

2013-03-15 @ 20:25:19
URL: http://misshelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0