Back om track.

åh yeah, Frida is back on blogg.se.. Eller så inte helt.. Just nu bloggar jag från mors lill-
dator, för att testa dess kapacitet OCH jag älskar verkligen storleken på datorn. ^^ Är en 
mini-pc. GRYMT smidigt juuuh.. SEN har jag berikat den med office-programmen också
så nu är den upp to date. Typ. Näe det är synd att den ska vara liiiite halvseg, (man kan
t ex inte lyssna på spotify samtidigt som man är på internet för då laggar det men jag
klarar mig utan det lätt, näe datorn är grymt smidig. Gilla. :D

Japp japp, näe imorgon är det fredag. Härligt. Ska börja updatera bättre. ^^ Från och med
nu, MINST ett inlägg per dag såå håll koll folket. ^^ Höhö, även jag måste berätta, jag och 
Niklas ha börjat gå morgonpromenader när vi båda är lediga. Vi har en runda på typ 4,5 km,
skitbra, som vi brukar gå.. OCH imorse då, skulle vi vara nyttiga och gå innan frukost..
Asbra för förbränningen juuh. ^^ Dock var vi tvungen att svänga in på COOP och handla
gurka (2 för 10kr) och tro ni inte på tusan att de även hade godis på fiiiinpris. ^^ Höhö, så
våran nyttighet blev lite tvetydlig då vi bunkrade upp med en godispåse kl 09.10.. ;)

Dock så är godispåsen till helgen då det är melodifestival-final. LÄNGTAR! Ünderbart!  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du sa att du skulle skriva varje dag, men jag hittar då inget från gårdagen..? ;P

2013-03-09 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0