Åh underbart!

Hittade just en plats på min diskbänk där jag har wifi-täckning.. It's a halleluja moment!
Detta betyder att jag kan kolla fecebook ÄVEN om det regnar.. Jippi! Och utan att få typ
50000 myggbett och se ut som en mupp när jag sitter där ute i mörkret i trädgården.. :))

Detta är verkligen verkligen ett GILLA GILLA GILLA! Aa annars så regnar det idag, heeela
dagen ha det regnat OCH jag är ledig. Heja! Kan det inte få vara fiiint väder då man är 
ledig i Thailand? Jag skiter i om det är monsuner hit eller dit, NÄR JAG är i Thailand så ska
det vara fint väder. PUNKT. 

MEN till det positiva, jag har internet.. Vilket betyder att jag kan förgylla min lediga dag med 
Candy Crasch.. :D Och näee, har inte tröttnat på spelet än.. Fortfarande lika kul! Typ. 

Nu gillar jag dej mer du fiiiina diskbänk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0