Vem säger nej till GRATIS fika?!

Inte vi iallafall. ;)
.
Näe vi ha haft en awesome dag på Brandt! Haha, eller? Näe det ha vare nice, 
myselimys-mys och gotteligott-gott. Daah! Haha, näe vi såg ju en skylt igår
när vi va ute på stan att det var invigningsjippo på Brandt. (Brandt är typ
Lidköpings ford-affär.) Men aa, så det var nya bilar till fina priser OCH
(det som vi föll för dådå..) Godisregn (!!!) och gratis korv. GILLA GILLA! :P
.
Näe det var nice, jag kutade med barnen och slogs om godis medans Niklas
mest tyckte det var pinsamt. ^^ Haha, dock tror jag han gillade min insats sen
när jag bjöd han på min fångst. Höhö. Vem säger nej till godis liksom?
.
Näe och så gratis korv och festis och kakor och kaffe till alla HUR mycket man
orka. (Eller var det bara jag som tolkade det så: "så mycket som man orka", hehe.
buffé liksom.) Dock så var det så mycket folk så det märktes inte om man tog en
runda till bland godsakerna. ^^)
.
Japp, sen så fick vi ett uppträdande av självaste Linda Bengtzing PÅ KÖPET.
(kakorna och korven var det väsentliga, sen kom artisten..) Daah! Näe, så det var
nice och Linda tog i för kung och fosterland när hon sjöng sina låtar för oss.
Seriöst, på 95% av alla bilder jag tog gapade hon lika stort som om hon var hos
tandläkaren. (Man kunde till och med se hennes tandlagningar OCH det visar juuh
verkligen på att hon gapade stort!) Haha! ;)
.
Oyeah. Det var roligt. Vi hade kul idag. Jag ska börja blogga oftare så alla kan få
sin dagliga dos av "Fridas liv". Daaah! Näe men jag menar det verkligen,
jag ska bättra mig. 
.
Avslutar detta inlägg med några sköna bilder från Brandt! 
.
.
.
.
Autograf-kön bestod INTE bara utav barn.. (Som det brukar vara.. ^^ Lite kul.) 

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaah! "Vem är den läskiga tanten?" xD

Svar: hahaha. :P jaaa men han såg ju verkligen ut så som om han tänkte så.. ;)
frida helgesson

2012-09-17 @ 08:18:26
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0