Varje gång TACK!

.
Happiness! Såå nice. Idag älskade jag min hotmail. Bästa tänkbara betyg på
office-provet. GILLA. Och utan kurslitteratur dessutom. GILLA. Haha, näe det
känns bra. Hoppas alla betyg kan gå i den här andan, det hade man ju inte sagt
nej till. ;)
.
Annars så hade vi, som jag sa igår, första engelska-lektionen idag OCH...
(trumvirvel) det gick över förväntan. Vi har en sån himla skööön lärare. Han är
är från Liverpool och pratar bara engelska med oss. Såå man måste ju verkligen
prata engelska och jag tror att man lär sig väldigt mycket på det. Näe han var
faktiskt awesome, hittilst iallafall. Dock är jag fortfarande väldigt skeptiskt till
att vi ska hinna lära oss ALLT på bara 5 lektioner till! Seriöst. :O
.
Näe sen hade vi vår första lektion i Photoshop idag med och jag måste erkänna det,
att nu när man verkligen fick det förklarat för sig så blev programmet BETYDLIGT
mer hanterbart. ^^ Alltså kan man med alla verktyg så kan man ju verkligen
göra om en bild totalt. Hehe, såå nu förstår jag hur alla bloggare gör, hur enkelt
det är att retuschera och framhäva det man vill.. host.. Kissies blogg.. host..
.
Aja, näe halvkul faktiskt. Ska bli kul att få fortsätta imorgon. :)
Det är såå HÄR det ska kännas med skola. ^^  
.
Det var TVÅ gubbar på bilden från början, resten är fejk. :P Vilka är de riktiga? 

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Ja, en är ju typ halv i ansiktet så gissar att han är en kopia iallfall. Så... Han längst bak (den stora som det bara finns en av ;P) och han som är framför ;)) höhö

Svar: haha, fan att ena var halv alltså.. :P
frida helgesson

2012-09-26 @ 23:40:21
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0