Tjooo flöjt.

Nu var det länge sen man blogga lite, varför? Joo för att jag inte har internet.
Sååå för en gångs skull så har jag en giltig förklaring. ^^ Happy face.
.
Näe en vecka ha gått sedan jag lämnade Norrland. EN vecka! På ett sett
så känns det som att det var igår och på det andra sättet så känns det
som att jag varit här i flera månader. Helt sjukt va man anpassar sig fort.
Känns fan udda att för en vecka sen visste jag inte ens vilka folket i min
klass skulle vara. Sinnes. En vecka är fan inte lång tid.
.
Nu sitter jag på skolan och ska till att plugga lite
(Läs: Testa funktioner i word) efter att mesta dels ha roat mig i helgen. Igår
hade vi lite sola-i-parken-mys och i fredags kikade vi på vad Lidköping gick 
för, party-mässigt. OCH man kan väl säga som såå att flanell-skjortor och
truckekepsar dominerade dansgolvet. Alltså det var fan inte mycket drag.
Vi drog upp draget. Haha, eller? Vi har ETT uteställe här, vilket i sig går under
TRE namn. Haha, man kan alltså gå på Harrys, Sallys eller på Stadt genom
att gå in genom SAMMA dörr. Smiiiidigt. Daah!
.
Näe sen så mooova ja över alla saker till lägenheten igår och skrev kontrakt.
Alltså fatta,det här är ju fan första riktiga lägenheten ja haft.
Studentlägenheter räknas icke. Näe jag hoppas att det här blir
grymmmeligrymmast. Jag hoppas jag blir nöjd den här gången. Fy va härligt
det skulle vara.
.
För er som inte vet (typ Sofie från skåneland^^) så har jag börjat plugga en
turism-utbildning i Lidköping som heter
"Hållbar kultur-turismen och marknadsföring" . :P 
.
Såå bilder och sånt kommer komma när internet kommer. ^^
OCH jag hoppas att det kommer snart. Man känner sig fan isolerad. ^^
.
I-landsproblem eller what?
.
SEN måste jag bara tillägga att jag kommer nog få lägga manken till rejält för
att klara av skolan för tempot är faan enormt. Helt sjukt. :O Utmaning.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0