Tenta numero UNO.

O yeah! Idag skrev jag min första "tenta" här i Lidköping. I Informationsteknologi. 
Eller tenta och tenta, fast tenta betyder ju typ prov när man kommit högre upp
än gymnasiet såå vi kan nog hålla fast vid ordet "tenta", även om jag anser att
detta kändes mer som ett prov. ^^ Aa, skit samma. Vi hade prov i data idag iallafall. 
På Word, Excel och PowerPoint. Jag har absolut ingen aning OM hur det gick
med tanke på att jag var för snål för att köpa kurslitteraturen och förlitade mig mer
på mina data-skills. Alltså trycka överallt TILLS det blir rätt. Daah!
.
Det har fungerat förut såå jag hoppas att det fungerade nu med. Dock så lånade
jag några böcker på bibblan (som jag btw typ inte öppnade) SOM jag(?!) faktiskt
lämnade tillbaka IDAG(?!). Såå troligen TROR JAG att jag provet gick bra. Hade det
gått skitdåligt så hade jag nog behållt böckerna till omtentan. :O
.
Näe som sagt, OM jag fattade provet så gick det bra MEN om jag var helt ute
och cyklade i mitt tänk så gick det skit dåligt. Aja, det är ju inte värre än att man
få göra om det men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det gick vägen. Hade
fan vare sjukt härligt. OCH hoppet lever ju längst sägs det.. :P
.
Aa, sen på tal om annat så måste jag bara uttrycka min glädje över mitt fynd som
jag gjorde när jag var och shoppelishoppade idag. Alltså jag shoppa mat. OCH
eftersom jag sluta 12 (efter provet, där btw ALLA satt tiden ut, när händer det??!)
och det var shita-fint väder ute så tog jag och kombinerade nytta med nöje eller,.
typ iallafall. Tänkte att jag tar och väljer affärn LÄNGST bort så att man får motion
OCKSÅ liksom, promenad dit, HANDLA, promenad hem liksom. I solskenet. ^^
 
Asa-smart, verkligen, Iallafall på vägen dit. Hem med alla varor var det fan inte
liiiiika roligt. Men eftersom jag bytte arm med jämna mellanrum så är nog båda
armarna fortfarande lika långa. HAPPY. Daaah! Näe tanken var god för jag hade fan
bara tänkt handla gurka (9.90kr/kg, asabilligt juuh) men sen [som vanligt] så hitta
man ju alltid en massa mer "måste ha"-grejor, så det blev fan shita-tungt och
gööörjobbigt att gå hem. :S
.
Aaa, näe till mitt fynd dådå, som btw var bröd. Grova rågrutor typ. Men jaa, jag stod
typ och valde ap-länge bland påsarna där (alla ser ju egentligen likadana ut MEN
jag ha dille på att jag alltid vill ha den ALLRA bästa. Japp, jobbigt men sant.) Till
saken, jag valde den bästa då OCH vet ni vad, när jag kom hem och kollar närmare
på Påsen såå tro ni inte att jag fick en extra "råg-ruta" på köpet. Istället för 10 st så
hade de råkat lägga i 11 st. Happy-me! Haha, daah! Men lite roligt var det faktiskt. :P
Hehe, näe så nu känner jag mig nöjd. Skriven tenta OCH 11 "råg-rutor" rikare.
Ojojoj, BRA DAG. Daah! ;)
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Vem blir inte glad för en extra rågruta? ;D

Svar: haha! näe precis. :P GILLA! Daaah!
frida helgesson

2012-09-19 @ 22:10:36
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Vem blir inte glad för FLERA gratisrutor? ;)

Svar: haha, well. Alla har inte lika tur som dej.. ^^
frida helgesson

2012-09-19 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0