Söndag-kväll. :)

Tjiitjotjena. Söndagkväll. Fy tusan va den här helgen har gått fort. I fredags
hade vi nollning och det var über-nice. Vi hade en klassisk poängjakt som alla
verkligen gick in för fullt för. Vi gick på alla fyra över Sveriges största torg. Vi tog
ton inne på hemköp och vi lekte säl i fontänen. Vissa badade i ån för 100 poäng,
där bangade jag. Haha! Någon motta för det va, MEN på grund av det så vann
faktiskt mitt lag och det resulterade i att vi fick signera den berömda jordgloben,
som alla vinnare tidigare år hade fått gjort. Såå nu står det "FRIDA" stort och tydligt
över ett av mina favoritländer, "Thailand". Feeels gooooood! ;)
.
Liiite bilder på skööööna "nollade" människor.
.
.
.
.
.
Näe soft. Annars så har helgen varit lugn. Igår tog vi oss en sväng till ÖoB och 
shoppade lite things och sen tog jag ut min GRATIS-kaffe från mcdonalds på 
eftermiddagen. (Det lönar sig att ha facebook!^^ Softisch!) På kvällen mös vi ner oss
i soffan och myste till körslaget (höhö), medan det pissregnade ute. Mys-pys.
.
Japp, så kan det vaa. Och nu är det söndag. Imorgon äre ny vecka och nya
möjligheter. GILLA. Dock är jag ledig imorgon så jag kan verkligen ta tillvara på
HEEEELA den här söndag-kvällen. Härligt! Niklas däremot börjar kl 06.00 såå han
kommer väl gå o lägga sig snart.. PUNKT PUNKT PUNKT Haha, Pissigt.
.
Bjuder på några fina höstbilder.
.
.
Mördarsnigel.. Fatta, typ en decimeter lång! ^^
.
.
Och avslutar med en flygande Niklas! :P
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag blev så glad när jag såg bilden på Niklas!
Det känns så rätt att ni bor där tillsammans :D

Svar: hehe, aa näe det känns faktiskt grymt. :) GILLA!
frida helgesson

2012-09-23 @ 20:15:54
Postat av: Mamma

Tycker jag med, kram på er:)

Svar: kramsiar till er med. :)
frida helgesson

2012-09-23 @ 21:42:15
Postat av: Sarah

Jag med! :) Och btw, första höstbilden var ju skiiitfin! :D

Svar: well,. Ändå vi fick testa en systemkamera på skolan OCH även om läraren prisade den till tusan så kunde den fan inte med macro-funktionen. :O Blev fan besviken, när man får chansen liksom på en systemis och så blir det bara udd, booooring. ^^
frida helgesson

2012-09-23 @ 22:08:17
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0