shooop shooop.

Fredag!! Igen??! Alltså tiden går såå sjukt fort. Ojojoj. Och ikväll ska vi ha nollning. 
Haha, ja vet, vi är lite efter MEN nu blidde det såå. ^^ Kom nog bli grymt iallafall. :P
.
Annnars så var jag och samlade på mig en massa sköna böcker idag på bibblan.
De stänger typ i november för flytt så det betyder att man får låna böckerna ENDA
till 6 februari. Yes, ni såg rätt. Den 6 februari. Såå dåå va jag smart och plocka åt
mig kurslitteratur. Ojojoj, spara tusenlappar där då. :D GILLA!
 
.
Längsta bibblan-kvittot EVER! ^^
.
Näe och så tog jag och lånade upp lite engelska böcker. Ljud-böcker bör tilläggas.
Tro fan att sånt är ett asanice sätt att komma igång och komma in i engelskan.
Måste ju fan börja öva ordentligt nu såå det inte blir ett IG på engelska-kursen. :S
Shit!
.
.
Näe och såå måste jag bara avsluta med att berätta att vi skulle göra en hemsida
idag på skolan, OCH ni få gå in och kolla själva MEN jag kan ärligt säga att det är
det ABSOLUT fulaste jag NÅGONSIN gjort! EVER! Hahah. Helst om ni klickar vidare
från första sidan till "naturliv". Haha, 3-årings jobb eller vad??! Man kan nästan tro det.
Jag skyller på att vi fick 1 ½ timme på oss och det är shita-lite tid. True!!
 
.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan. ^^
.
Höhö. Trevlig helg allihopa. :D  

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Men det var väl en trevlig liten hemsida ;)

Svar: Eller så inte. :P vääärdelös juuh! ^^
frida helgesson

2012-09-21 @ 17:18:53
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0