LYSTRING.

Frida bokade just tågbiljetten hem i jul. Sinnes! Idag är det EXAKT 3 månader kvar 
till julafton. SJUKT. Lika sjukt som att min fina biljett för 366kr tog och höjdes till
464kr i slut-skedet på sj.se. Kolla, man skulle kunna boka "med eller utan
platsreservation". Platsreservation tillkommer med 98kr. Inte värt tycker jag.
.
MEN det tyckte tydligen SJ. Daah! För tydligen var sträckan slutsåld UTAN
platsreservation MEN fullt bokningsbar om man la till en hundring. Inte helt OK.
Äre slut så äre slut och då ska det inte finnas överhuvudtaget.
.
Aja, nu äre bokat iallafall och jag är glad. Jag kommer ha riktigt jullov hem-hemma.
Eller hemtenta MEN det är ju typ jullov, iallafall för mig. ^^ Sjukt skönt. GILLA! 
.
Nikki när hon öppnade sina julklappar förra julafton. ^^ Plutte-gosen dååå. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! När jag såg bilden på Nikki log jag stort och sa faktiskt : iiiiii!

Saknar råttan! <3

Svar: haha, jaaa men det är ju så man gör. ^^ nikki-plutt-plutt. <3
frida helgesson

2012-09-25 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0