FRIDA FYNDAR.

O yeaah! Idag har jag fyndat! Som tusan! Ojojoj. Förutom att jag shoppat frysen
full med falukorvar (3st för 30kr) och kycklingfiléer (2kg för 69kr) och 3kg morötter
för 8kr (2.90kr/kg GILLA!) såå hitta jag ett riktigt HELT GRATIS fynd! Ojojoj, ni hörde
rätt, helt gratis. Frida gilla!
 
Vart hitta jag då detta fynd? Joo, vid sopkontainern nere på gatan. ^^ Haha, Niklas
tyckte att jag var pinsam MEN som tur var så var han inte med och kunde hindra mig.
Och den skulle ju slängas, då är det ju bättre att den återvinns hos mig/oss. Alla
nöjda och glada, främst jag och miljön dådå och den förra ägaren är säkert också
glad om han vetat vad glad han gjorde mig med sina sopor. ^^ 
.
Näe jag är störtnöjd. Fatta underbart. En fullt fungerade torkställning. :D
Awesome. Happy face! Grymt bra om man inte vill ha kläder hängade på stolar ect 
om man inte hinner torka klart allt i tvättstugan innan tiden är ute liksom. ^^ GILLA!
.
Lite posar-kort på storfyndet mitt! Haha! ;)
.
Tummen UPP!

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Asså Frida xD

Svar: hahah! Jaaa men visst vare nice? :P
frida helgesson

2012-09-24 @ 20:45:40
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0