FREDAGS-MYYYS!

Nu är det fredagsmys.. Hoppas inte föräldrarna stör.. Lalalalala..
.
Jo just, inga föräldrar kan juuh störa nu,. Otippat. Näe men nicigt, ikväll förtjänar
både jag och Niklas fredagsmys.. Jag ha haft min första vecka med HELA dagar på
skolan och niklas räknade ut att I SNITT så ha han jobbat 12h varje dag den här
veckan. Inte illa, men är man girig så är man.. Men det är nice. Han ha ändå haft flyt.^^ 
Duktig där. ;)
.
Aa, näe nu myser vi ner oss i soffan och njuter. Sjukt skönt med fredag! Härliga helg! 
Engelskan tar fan på mina krafter alltså, börjar bli halvt ansträngade. Ojojoj, Men något
som är kul och lättsamt är att vi hade första lektionen i Indesign idag. GILLA! :D Det
gjorde min skoldag. Om engelskan tog ner mig på jorden imorse så höjde Indesign
upp mig igen. Sjukt skönt att vi hade Indesign på eftermiddagen. Daah!
.
Näe ändå, känns fan bra att min termin på Journalist gav mig någonting. Utan den
tiden så hade jag ju varit helt lost nu på datalektionerna. NU, så är det ju hyfsat
mycket repetition av sånt som jag redan kan. Känns fan bra. Dock så kan jag ju säga att
den här läraren är såå mycket bättre än de på Mittuniversitetet. Förra året så fick
man fan bara klicka och klicka OCH KLICKA tills det blev rätt och så lärde man sig
så. Här går läraren verkligen igenom programmet och man fattar fan betydligt mer,
och man fattar betydligt FORTARE. Såå det är 1-0 till YH. ^^
.
En bild på slottet här i Lidköping. Måste ju fylla ut inlägget med något intressant..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0