En "försenad" dag.

Såå himla försenad alltså, frukost kl 13.30 och middag NU, kl. 20. Så går det
när niklas är borta och jag är ledig. Dock klev jag upp i vanlig ordning kl typ
9. Alltså vår säng är för skön, jag sover för länge. Höhö. ;)
.
Näe men ändå soft. Idag har jag iallafall städat lägenheten och det känns såå nice
nu. Rent och fräscht liksom. Helst dusch-väggen. Sjukt fin i nuläget. ^^
.
Aa annars så äre pissväder ute, sjukt kallt idag. Tog en promenad för att få lite luft 
och jag tror nog det är dags att ta fram halsduken snart. När kom hösten säger jag?
Idag eller? Daah! STORT INTE GILLA. Fy.
.
Men nu är jag inne i värmen och "x-factora". Imorgon börjar vår kurs i affärsengelska,
tror ni jag är nervös eller vad? Engelska är ju veeeerkligen min grej alltså, NOT.
.
Men det blir kanske kul o, hoppas jag lär mig MYCKET så att jag blir grym. Dock så
känns det som att de tror att man redan kan allt med tanke på att vi får 6 lektioner,
(6 LEKTIONER WTF?!) sen ha vi prov. Ett prov där vi ska kunna föra oss muntigt på
affärsmässig nivå, PÅ ENGELSKA, på fackspråk. Läääängar så mycket till den
dagen alltså. Kom o bli riiiiiktigt intressant. Ojaaa.
.
Ha en fin kväll folket!
Niklas som försöker "fånga" och ta ner solen. Lyckas han, njäää. :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lägg ut lite bilder på lägenheten vettja! :D

2012-09-25 @ 22:08:04
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Kan du inte lägga upp lite bilder på lägenheten Fritiof? :D

2012-09-25 @ 22:12:15
Postat av: Camilla

Hahahah! För lika Sarah...

Svar: haha! :P bilder kommer komma. ^^
frida helgesson

2012-09-25 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0