PerHugo goooos.. Crazy!

Haha, eller så går han på vägen igen! Ställde på han idag. Yeaj. Så nu kommer
han behöva börja äta mat igen. Yeaj, NOT. Jag tycker att bränsle ska säljas till
reducerat pris här i norrland där det faktiskt INTE finns fungerade kollektivtrafik.
Här finns det inga bussar som går var femte minut eller ens en gång i timmen OCH
fattas det så är man juuh så beroende av bil och då ska fan inte bränslet gå på över
15kr/l. VÄRDELÖST. jag ska skriva och klaga till Reinfeldt. Seriöst.
Inte mer än 10kr/l här uppe i norr. Faktiskt.
Sen kan stockholmarna få betala sina 20kr/l OCH det kan alla som röstade på
miljöpartiet också få göra. Bra så. Alla nöjda och glada. :P
.
Men till saken, jag har ställt på bilen. Feels good. MEN till sommarn ska jag cykla.
PUNKT.
.
jaa, annars så äre skottdagen idag. En extra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0