Vilket drag.. Vilket drag!

OMG. Fyy va roligt vi hade igår!  TOPP TOPP TOPP. :D
Grymt drag, mycket folk och såå mycket dans såå jag har en sån grym träningsverk
i vaderna som gör så att jag nästan inte kan gå idag. GILLA. Haha! Och den här gången
är det verkligen svart på vitt att jag dansade för jag hade min bästa vän
stegräknaren (haha!) med mej och under kvällen blev hela 19000 steg tagna. INTE ILLA.
OCH det måste juuh bara betyda att jag rört mig en hel del. ^^ Typ.
.
Aaa, förfesten bestod av maskerad hos bästaste nina. :D Och vi satsade, ojaaa. OCH det
i sin tur gjorde såå jag och Jennie schejkade loss som mustage-prydda sheriffer även
senare väl inne på folkan. Äre maskerad så äre och fyyy satans va roligt det var. Ojojojoj.
Man borde ha maskerad oftare. Seriöst. Varför måste allt vara såå seriöst jämt?
.
Näe annars så vakna jag sheeta tidigt imorse, halv 8. (WTF?!) Gick ju o laa mej typ 4
och då äre inte okej att vakna såå tidigt MEN det i sin tur gjorde såå jag deklarera på
morgonsidan såå nu är det klirrat. SOFT. Daaah! Annars x2 så ha det juuh vare satans
såå grymt väder idag. GILLART! Det här har varit en nice helg, ojaaa! ^^
.
Alltså vi va verkligen såååå jävla snygga. Daah! ^^
.
Awesome! Fler bilder kommer komma på feejan. Typ. Men VÄRD kväll! Ojaaa!

Kommentarer
Postat av: Maja

Förlåt att jag gick utan att säga hejdå...

2012-05-03 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0