Stora beslut.

Ikväll efter IDOL tog jag ett beslut. Skall inte yppa vad riktigt än men det
känns rätt. Väldigt rätt. Jag hoppas det blir rätt. Blir det inte rätt så äre inte
värre än så att jag blir 573kr fattigare och utan händelseförlopp. ^^
Jag ser det här som väl investerade pengar. Haha! Kanske.
.
Även lägg märke till att "min pluggtid på dagen" innebär att jag på köpet
blir storbloggare. Sens när skriver man annars så här många inlägg på
en dag? Never!
.
Nu äre sova. Imorgon kör vi heldag. 9-16 på skolan. Känns nice!
Höres och råkes!
.
ÄVEN (igen) att ingen här nere har hört orden pärer och hurigt. :P
Heelt otroligt, de mest naturliga orden i världen. OCH förståss ordet
sena-drag med. Haha! Värsta diskussionen om det igår kväll. Tydligen så
heter det kramp NEDANFÖR Stockholm och sena-drag ÖVER Stockholm.
.
Lurigt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0