Sjung om studentens..

Lyckliga dagar. Haha! ..Som är förbi, nu väntar allvaret.
Imorgon när dom vaknar upp är de arbetslösa. ;)
.
Hehe, men få satan vilket väder de fick. Steksol HELA dagen,
det här vädret hade jag lätt tagit på min student, istället för
pissandet och kylan. När man åker lastbil borde det vara lag på
att solen ska skina.
.
Aa, annars så ha vi färgat Camillas hår nu på kvällskulan,
så peppar peppar OM färgen sitter kvar så är utväxten borta HELT. :D
Just nu är vi väääääldigt nöjda. ^^
.
Imorgon ska jag börja jobba kl 7 istället för 8. Inte illa.
Nu ska Storkovan intjänas! ME LIKE. Kan behövas då jag just
betalat bilförsäkringen på Per Hugo, (som inte få köras ens än. Daah!)
Visst känns det väldigt motiverande?
.
Men snart Fredag och Fredagsmys.. Den tanken lever vi länge på! ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0