Woohoo.

För någon dag sen skrev jag att jag hade en produktiv-dag.
DOCK så måste jag säga att denna dag har överklassat den totalt.
.
Idag har jag klippt Niklas. Han blev sååå söt alltså. <3 Inte för att han
inte är söt annars men nu blev han grymt fin. Lovely!
.
La till en fin pratbubbla.. He heh hehe..
.
Sen har jag klippt Sarah, klippt Camilla och klippt Mor.
(Permanenta även mor igår-kväll och klippte Gun då också.)
.
Så nu kan man säga att jag har tränat upp mina frisör-fingrar NÅGOT
under en väldigt kort tid. ME LIKE.
.
Ikväll väntar myskväll med familjen och trumvirvel.. Melodifestivalen!
Oväntat?! NOT. Näe awesome.
.
OCH imorgon blir det en grym dag, grymt hektisk med mycket springande
hit och dit men även lite firande och farmor-besök troligtvis.
SWEET.
.
Jopp. Måste även lägga till den här sööta bilden.. ;) Sweeetie!
.
Visst är han gullig min Niklas? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0