Shoppeli-shoppa!

Nu jävlar. Nu blev det rätt minneskort. Förhoppningsvis.
Ett micro sdhc som jag dubbelcheckat 1000 GÅNGER att
det ser exakt likadant ut som det som sitter i kameran NU.
.
Perfekt. Beställde det från Teknikproffset.se som såg ut att vara
ett väldigt bra och seriöst företag som bara fått positiva recensioner.
.
Såå kanske imorn-morn kan jag fota järnet. Jag längtar!
Såg även vid närmare granskning att kortet som jag TRODDE var på 8GB
(som jag har i kameran nu) bara var på 4GB. Detta betyder att kortet som jag
köpt rymmer hela DUBBELT så många kort som det gamla.
OCH det betyder att jag kan typ ta 3000 kort UTAN att behöva rensa. ;)
.
ME LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0