SDHC minneskort.

Yes, trodde jag. Hittade ett asagrymt minneskort på Internet på
8GB. Perfekt. Behöver ju ett till med tanke på mina foto-vanor. ^^
1000 kort som mitt förra rymmer är bara FÖR LITE alltså. Daah!
.
Näe men iallafall så "klickade" jag hem det asagrymma kortet iallafall,
kände mig verkligen super-duper nöjd. Tills idag, då jag fick det.
.
Seriöst, jag trodde att det bara fanns en standard-modell. Guess NOT!
Varför i helvete ska de göra olika modeller?
.
DET SKA VARA STANDARD. FY!
.
Tydligen enligt alla recensioner så ska ju kortet vara GRYMT bra, men kul
då att det inte passar i min kamera. Plågeri eller vad? PISS OFF!
.
PLUS att det är ju förtusan livstids-garanti på kortet! YEEEEJ!
.
JAG ÄR OND NU!

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHHAHAHHAAAHH!!! xD

2011-02-01 @ 18:09:28
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0