Nikki's stamtavla.

Seriöst, nu ska ni få höra, jag surfade runt lite och kom av en tillfällighet
att tänka på Nikki, (ovanligt?!) nej men hennes syskon och föräldrar.
.
Sufta lite till för att hitta någon form av livstecken från dessa och tro ni inte
på tusan att jag hittade hennes kull. Nikki aka "Willow star's spring water"
fanns också där, dock med okänd ägare och utan namn. WTF!
.
Japp så jag fixade det. Men ändå kul och se.
.
...................................................................................................
.................................................................................................
.
Så den som vill se hennes stamtavla på riktigt kan KLICKA HÄR!
.
Jag måste visa den här sidan för Nikki alltså.. ^^ Dock tänker jag utesluta
den sorgliga nyhten att hennes pappa dog förra året. :/ tråkigt.
MEN ärligt så tror jag inte att hon bryr sig, men nikki är nikki.. Så för att
vara på den säkra sidan så säger jag inget, hon är ju lite speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0