Fredag.. IGEN!

Gudars skymning och akveleja. Fredag IGEN!
Tiden går så sjukt fort, men det gillar vi..
.
Vintern försvinner ju fortare då.. Bland Annat.
.
Nu kör vi fredagsmys och bara njuter av trevligt sällskap.
Det gillas. Sen har jag shoppoholic som jag är gjort av med
alldeles för mycket pengar idag. Behövligt men förhoppningsvis
och antagligen helt onödigt. Daah!
.
Visst känns det härligt?
.
En guld-stjärna till Line som även bjöd på gooooott fredagsfika på
jobbet idag, TROTS sitt eget godis-kak-läsk-förbud. Så medan vi
fikade och njöt åt hon en passionsfrukt. Haha. Jag hade aldrig pallat!
.
Det är strångt gjort.
.

Host.. Ännu ett "Camilla-skämt" som mötte mig en dag.. Daah!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahah! Ibland har man sina moments ;)

2011-02-04 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0