En Melodifestival-Lördag.

Jopp, pinsamt men sant. Det är bara att konstatera att Melodifestivalen
MÅSTE ses. Jag kan inte missa det, och inte sarah heller tydligen då hon tvinga
oss att spela in det så hon kan se det när hon kommer hem nästa helg.
.
Är inte det lite värre så säg, att man spelar in det? Hahah!
.
Dock på tal om bidragen så känns de ju typ alltid värdelösa första gången
man hör dem. Dock inte Dannys, den var värd. Kommer bli en grym
party-låt till sommarn. Jag lovar. Blir den inte det så har ni ändå glömt till dess
att jag tyckte så nu.. Haha! Näe grym. Och Swingfly med MEN sen fattar
jag inte vars min givna (iallafall "andra-chansen-jonas-mattson" tog vägen.
.
Sjunde plats av 8?! Det är fan skandal.
Så därför bjuder jag på den så ni verkligen kan lyssna på denna underbara låt,
och inse att den fan inte ska komma NÄST sist. Daah!
.
.
Jopp, annars så har vi varit till Stugan och skottat av altan-taket idag
och sedan varit till söta mormor och stor fikat. Sweet. Dock alldeles för
långt långt mellan gångerna man ses/träffas. Bättring där.
.
Och så förstås några fina bilder från dagen.
.
.
En över-exalterad mor inför det "super-roliga" snö-slitet.
.

En super-söt vovve. <3
.
Hade även en snygg bild på far men den blev fan suddig. :(
OCH suddiga bilder är värdelösa och relativt tråkiga att kolla på,
så den stannar på min dator. ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Haha, visst var det klockrent? ;) Men åk hit då söt-Frida :) kramar

2011-02-06 @ 03:04:14
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0