En intressant dag med min käre.

Gud vad man har hunnit med mycket idag. Sjukligt.
På gott och ont. Lite smärta, lite gnäll, lite hopplöshet blandat med
stora planer, större inköp och största möjliga Happiness, med stort H.
.
En helt enkelt intressant dag.
Dock måste jag tänka på o inte gnälla så mycket, ^^
fan det var ju faktiskt en av kriterierna till "mitt nya liv".
Och tiden till detta liv drar ju ihop sig, snabbt. Ooobs!
.
Well, vi har alltså kämpat lite med Per Hugo idag. Haft experter
som kollat på hans knäleder och självaste doktorn har luftat hans vener och
artärer tills det inte fanns något blod kvar, alls OCH ändå känner sig
Per Hugo fortfarande väldigt trött i fötterna.
.
Kommentarer som: "Nej, det här var intressant och spännande",
hade jag nog fan nästan hellre kunnat varit utan.. Daaah! ^^
.
Men niklas gamla lärare tyckte om Per Hugo, han sa åt mig att vara rädd
om honom. Gud, när de orden uttalades så kände jag nästan hur Per Hugos
hjärta dunkade ett extra slag. Inte ofta han får beröm av någon annan
förutom mej, dock får han väl så han klarar sig från min sida, kanske.<3
.
Nej, nya tag. IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0