A Halleluja moment.

Haha, eller så kanske inte. Men nästan, fick mitt fina minneskort idag.
Fatta ändå bra service med tanke på att jag beställde det i tisdags-
eftermiddag/kväll. Idag är det Torsdag. Det är grymt bra för att vara
snigelposten. ^^ Grymt. Och det passade perfekt också.. Happy! :D
.
Nu kan jag trakassara ALLA utan begränsningar. ^^ Mohahaha!
.
Klippt pappa har jag också gjort idag. Jag blev nöjd så jag hoppas
att han blev det också. ^^ Blev en hel del hår på golvet. Haha!
.
Japp, och så har vi städat. Sweet, NOT. Men rent och fräscht blev det
här hemma iallafall.
.
Nu ska man duscha, fika och sova för imorgon ska man jobba. :)
Och jaa, jag ska för första gången typ vara ordentligt utvilad.
Inte en dag förtidigt plus att imorgon känns som en bra dag för det.
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Iiiiiiiiiiiih :D

2011-02-10 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0