WHAT THE FUCK?

Seriöst, kollade detaljerna från högskole-provet idag, fick ett mail. ^^
Och visst, jag visste att det hade gått dåligt. Jag visste min poäng
på skalan så att säga MEN att jag skulle KUGGA så djuriskt på
ORD-delen, det trodde jag inte. Ni kan ju se nedan, 13 jävla rätt,
det är ju lika med nada typ. 13 av 40!! Fy va dåligt.
.
Om jag ändå hade kuggat på svenskan, matten eller krångel NOG-delen
så hade det varit förståeligt men när det var orden?! Det är ju löjligt!
.
Fatta, hade jag bara fått till 10 fler rätta ORD så hade jag varit
GRYMT stolt över mitt resultat. Daah! Gud, men som tur är så ska
dom väl ta bort ORD-delen till nästa år (ha hört det) och det tackar jag
och bockar för. Totalt värdelös del. Ursh! ;)
.
För, jag måste ju göra det här helvetet igen, annars kommer jag ALDRIG
komma in på det jag vill. Nästa är ska jag öva MER än enbart kvällen innan.
.
Men kika på bilden, matematiken/statestik är jag fan nöjd över,
14 av 20 det tycker jag var dugligt! Medel av alla låg ju ändå på
10.8, hade ju för tusan typ 3,2 mer rätt än majoriteten.
.
Resultatet och det som jag tagit bort var fan så medel och så det var
tråkigt och kolla på, därför som det är blankt där. Fokus ska fan
vara på mina 13 rätt. Haha! Minns ni reklamen?
.
13 rätt - är respekt!
.
Tänk om detta ändå hade kunnat varit stryktipset,
då hade jag förtusan fått en T-shirt! Whiii!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0