"Vi måste vattna mattan!"

..utbrister mor. Det fula var att hon var seriös. Nu räcker det tydligen inte
med att vattna blommorna längre, nu går vi på möblerna också. ^^
.
Daah!
.
Näe men ärligt, det är sant. Mattan ute på bron är grymt hal, på golvet.
Alltså det är en sån här matta i plats som man borstar av skorna på
och i nu läget glider den sjukt ovanpå brädorna. Så, nu ska det vattnas!
.
Vattna vattna vattna.. Hehe, alltså vi ska vattna "fast den" så den
blir fastfrusen på rätt ställe, för er som inte förstod. ;)
Annars kommer nog någon snart att styyypa.
Kenneth var ju nära idag. Haha! Näe ganska farligt faktiskt.
.
....................................................
.
Annars så hade jag och Jennie liiite missflyt idag på jobbet, illa.
Otur helt enkelt. Jag trodde seriöst inte att jag skulle få jobba något
mer EVER, därför blev jag SÅÅ grymt lycklig när jag fick ett mail nyss
om att jag ska få jobba HELA 4 dagar nästa vecka, som det ser ut i
nuläget dårå. It's ünderfull! Då ska jag verkligen ge 100%, HELA TIDEN.
Nu ska jag bevisa att dom inte kan klara sig inte utan mig.
.
Nu fredagsmys! Tända ljus på bordet, familjen samlad och mysmiddag.
Nicigt! Och IDOL senare, kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vadå "familjen samlad"?!?!

Jag då?! Räknas inte jag, eller?! :(((

2010-11-27 @ 20:11:47
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0