TID.

Tiden är.. KORT. LÅNG. RELEVANT.
.
Om 3-4 dagar är ännu en pusselbit lagd. Intressant.
.
För 1,5h sen bytte jag kön. Intressant. Hur fan ska jag lösa det?
.
Om 3 veckor händer nått kul, förhoppningsvis. Ni ska få höra
när mitt könsbyte har rättat till sig. Daah!
.
Om PRICK 6 veckor har julafton gått över till juldagen.
.
Om 3 månader är det IMORGON "alla hjärtans dag" och BARA 5 dagar
till jag fyller 22. Jag längtar. Jag känner det, min 22:a födelsedag
kommer verkligen att bli Awesome!
.
Om 4 månader och 3 dagar fyll MOR min de jämna 50. Olalala!
Hon taggar kalas redan nu.. Eller NOT. ;)
.
Tiden är faktiskt intressant och den går FÖR FASEN fortare
än vad man kan tro. Se bara, var till tandläkarn idag för
en undersökning. Mors idé. Det var hela 2år sen sist, när
jag var 19. Det känns ju för tusan som igår.
.
Det kula: INGA HÅL! Yeeees!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0