Stockholms bostadskö.

Tjatja! Kom av en slump i på en blogg om en stackare som
stod i Stockholms bostadskö. Riktigt synd om henne, faktiskt.
Hon stod på plats 1164. Förstå, 1163 st före henne och då kan det ju
komma till fler också. Sjukligt.
.
Alltså kolla bara på bilden nedan. Den som hade "första tjiing" på
bostaden har stått i kö sedan 1986. FATTA 1986! 3år innan man själv
ens föddes. Det är galet.
.
Som bloggerskan sa:
"Min mamma borde ha satt mig i bostadskö innan jag ens var född."
.
.
Näe seriöst, visst jag visste att kön var lång i Sthlm, men så här lång?
Det trodde jag fan inte. Gudars! Kanske dags att sätta upp sig i några
bostadsköer runt om i Sverige. Man vet ju aldrig vad som kan hända i
framtiden. Det kanske behövs. Bäst att vara förutsägande, helst om man
måste planera så där 20-25år innan. Daah! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0