Resultatet av Högskoleprovet.

He.. Hehe, Hehehe.
Så var det med det. ska vi gå vidare eller? Joo, jag tror det.
Frida Helgesson gjorde ALDRIG högskoleprovet, allt var bara en dröm.
Inget att komma ihåg och inget att minnas.
.
Eller så kan jag inte komma undan med att jag faktiskt var så KASS
som jag trodde. Hoppet lever ju som längst och nu har det levt klart.
Jag har dragit på det, inte loggat in på studera.nu ect. för att
ovetskapen är fan härligare än sanningen. :P
.
Men idag, idag var jag tvungen. Tänkte ju som att det blir ju inte bättre.
Och det är sant. Det stod ju där, publicerat redan i onsdags,
svart på vitt så att säga OCH det kommer inte ändras.
.
Det blev INGET 2.0.
.
Det blev ett resultat som inte kommer att hjälpa mig ett dugg.
Ärligt och sant. Jag får helt enkelt hoppas att det bara är människor
med värdelösa betyg som söker nästa år, så att mina räcker till.
Haha. Pissigt alltså. Men det var väl någon mening med det här också,
jag tror på ödet och att allt ordnar sig tillslut. Förhoppningsvis.
Kanske få ta och plugga upp något betyg på komvux eller göra
högskoleprovet en gång till. Alla säger ju att det ska gå bättre ANDRA
gången. Jag tror på dem. Första gången är typ en test. Daah!
.
Men jag kan säga som så, hade jag bara haft mer tid på varje "block",
provdel så hade mitt reslutat blivit TIOTUSEN GÅNGER BÄTTRE.
Jag var ju för seg så det blev att chansa på slutet. Värdelöst.
.
Nu vart de kaffe och kokosbollar med syster och far för att dränka
mina sorger. Daah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0