LOVE.

Aa sweetie! Imorse var min Niklas underbar ÄVEN om jag blev så
sjukligt förbannad på han. Seriöst. Att bara göra som han gjorde var
grymt elakt men samtidigt, när förklaringen kom.. heeelt underbart.
.
För, när jag vaknade var det tomt och kallt i sängen. Armen som höll om
mig när jag somnade var borta. FY, känslan av "one night stand" eller
what? Daah! Så gör man inte efter dryga 2,5år.
.
Såå, jag slängde mig på telefon och orden var inte nådiga och inte snälla
men att han for utan att säga "hejdå" förtjänade fan en utskällning.
.
Jag:
-MEN VA FAN NIKLAS, VARFÖR VÄCKTE DU MIG FÖR HELVETE INTE?
.
Niklas (gulligt):
-Jaa men du sov ju så fint så jag hade inte samvete att väcka dej,
men jag gav dej dock en försiktig puss på kinden innan jag smög ut.
.
.......................................................| <3
.
Men gud så gulligt sagt! Jag kunde inte vara förbannad längre. <3
.
Dock blev jag halv piss på Nikki istället som ABSOLUT inte kunde visa
den hänsynen när hon väckte mig kl. 07:02! Seriöst, hon klarar inte
av att vara vaken SJÄLV på morgon och det är alltid JAG som hon
väcker. ALLTID. Igår väckte hon mig ÄVEN när Camilla var vaken,
det är fan att ta i! Vad ha ja gjort henne egentligen? Daah! :P
.
Checka hennes min alltså?! Plågad eller what? Haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0