Klockrent, på itella.

Idag då, jag och Frida blev skickade ut i posten för att göra VHS
efter NCCs bokslut. Fan vad effektiva vi va idag, ncc var fan klar
till kl 10. FÖRSTÅ? Annars bruka vi hålla på hela dagen, dock var vi
ju många som hjälptes åt men ändå. ^^
.
Men till saken, det humoristiska. Dock lite bakgrund först, när man
"gör VHS-öppna", så betyder det att man öppnar alla kuvert som
kommer med högskoleansökningar/kompletteringar och lägger sedan
ett Papper med datum ovanpå dessa för att sedan lägga ihop allt i en
gemensam hög som någon annan tar hand om sedan.
.
Så, vi hade då kopierade Papper med datum på att lägga ovanpå.
Efter ett tag tog Papperna slut. Uppenbart, daaah!
Då fick vi stämpla Papperna istället med en datumstämpel. Enkelt.
.
Det kula:
Jag kollar på stämpeln, vrider den så att datumet verkligen
ska hamna åt rätt håll och inte uppochned då. Dubbelcheckar och
stämplar sedan tillsist. OCH vad tror ni, självklart åt fel håll.
Slänger papperet och gör ett nytt försök. Vrider stämpeln igen och är
fullkomligt tvärsäker på att nu ska det bli rätt. FEL igen!! SJUKT!
.
SÅ DÅ medan jag håller stämpeln i handen, vrider jag den ett halvt varv,
så det verkligen till 110% ska bli rätt nästa gång. Ah, va tror ni då?
.
Jo, jag möts av texten: (skriven på stämpeln med STORA bokstäver.)
.
ÅT DET HÄR HÅLLET, DUMBOM!
.
Nååååågot skrattretande. haha! Så typiskt. ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahahahahahhahahahahahahh!

2010-12-10 @ 17:55:21
URL: http://www.riksdagen.se/blogg+reinfeldt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0