Halloween-paaaarty!

OMG kvällen var awesome.
IDAG är inte lika awesome.
.
Ni ska få lite fina bilder sen, typ imorgon.
Men jag kan säga som så, (som en liten aptitretare)
att min utklädnad var GRYM. Även om laven alias häxhåret
som vi sa när vi var liten om "håret på träden" inte kom
till använding. Typiskt när jag fick snö fulla skorna när jag skulle
ut och hämta det. Daah! Jag skyller på dess avsaknad att jag inte
vann de 10000 kr som var i vinstpotten. Dock tycker jag att deras
fantasi ang. vinnaren var värdlöst. En jävla marie anthionett IGEN!
Samma utklädnad eller iallafall samma stil ska fan inte kunna ta
hem FÖRSTA PRIS två år i rad. Är det nytänk?
.
Idag har va annars vare till farmor o hälsat på. NICE!
Dit kom även en sliten Mathilda efter gårdagens bravader. :P
.
Men men, ha tålamod. Imorgon ska ni få en grym redovisning
av Halloween 2010. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0