GRATTIS SWEETIE!

Japp, ikväll ha man vare sig en sväng till Skyttmon för o fira
min Niklas som fyllde år, så grattis grattis till honom.
.
Mycket trevlig kväll med fina människor, god mat och..
och.. många trafikfaror. UGHA!
.
Seriöst, först höll jag på att köra på en råtta. NI hör ju, en rått-jävel.
Va fan skulle han ut för? Dock gick det bra, vi klarade oss båda. ^^
Men sen, fick jag MIN FÖRSTA SLADD ever. Gudars, va hjärtat var uppe
i halsgropen sen. Puh! Först for jag åt ena hållet och sen åt det andra.
(Ha ju hört om just såna upplevelser och att det sen bara ska.. = DIKET)
.
Gud, va pinsamt det skulle ha varit..
"Ring ring. -öh.. Niklas, jag är typ vid dej men.. öh.. det hände en sak."
.
Näe så det var tur att Per Hugo efter tillsägelse från mej redde ut
händelsen, alltså så hävde VI sladden. LOVE HIM! Vi är ett perfekt team.
Tolka det som att jag INTE hälsade på Mr. dike idag heller. NICE.
.
Sen så såg jag både ett rådjur och en räv. Cooolt va? Daah! ;)
.
Annars så har jag gjort av med 107kr till framtida bruk ikväll. Feels nice.
Väl-investerat. Niklas har också investerat. ^^ Likisar. Haha!
.
Åh, nu saknar jag min underbare. <3  LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0