Första advent.

Mysigt. Nice! Så idag har man bara softat. NOT.
Gud, jag har verkligen arbetat hårt, som bagare.
.
Frida Helgesson bakar EN gång per år. Till jul.
Julkakor är ett måste. 30 sorter är fan standard,
i år blir dock det färre MEN julkakor i sig är ett måste.
.
Så idag körde jag ett "8-timmarspass" så nu har man arbetat
bort ganska mycket från den obligatoriska listan som sparas
år från år. Haha! Feels nice!
.
Nu äre bara kanske en si så där 5 sorter kvar. Kanske.
Målet är att dessa ska bli klara imåra då jag är ledig.
.
Nu äre kvällsfika och mor ha bakat goooa lussebullar dagen
till ära. Sweeet! :D
.
Ps. Bör jag tillägga att Gossip Girl var SJUKT bra,
det var det iallafall. GRYMT. Ni missade det väl inte?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0