Besiktningstid.

Check! Jag gruvar, jag vill ju inte att Per Hugo ska vara sjuk.
Tro pappa få ta de där ansvaret. NICE!
.
Men jag som trodde att det skulle vara svårt att få en tid. Daah! Det
fanns ju hur många som helst, ingen som vill besikta på vintern kanske?
.
Så där fick min mor vatten på kvarn, hon som har tjatat hur länge som
helst på att jag ska fixa det där med tiden innan tiderna va slut.
.
Härligt, och så tog jag tiden så långt fram som möjligt, bara för att
om det blir en massa jobbiga fel som inkluderar ombesikting och kanske
körförbud så har jag ju ändå till slutet på januari på mig att köra.
.
Varför flytta fram lidandet liksom?
.
Jag diggar det där med att skjuta upp saker, tyvärr. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0