LÖJLIGT!

Haha! Det här var riktigt löjligt!
Nu fungerar vårt internet mycket, MYCKET bättre! RIKTIGT BRA!
Ska jag säga varför? Jo, för att det var en kabel som hade åkt ut
halvt om halvt. Som jag sagt hela tiden MEN blivit nertrackad av min familj
med orden "att det är knappast troligt". Men men, nu har Frida varit duktig
och fixat internet på lia iallafall. NICE!

Det fula är att det känns som att det var jag som kom åt den när vi städade
i Torsdags. Internet har ju faktiskt vare jävligt kasst sen just i Torsdags. Illa!

MEN.. Jag är en all-fixare! PUNKT!
 

Hehe, har faktiskt skotta grannhuset tak idag med. Perfekt! 
Trött som tusan MEN med motivationen att arm-musklerna 
skulle biffas och kalorierna skulle brännas så höll man ut! Sen gick vi hem 
och åt tårta. BELÖNING där då! Camilla har ju namnsdag idag. ^^
Hehe, vadå ta varje tillfälle för att fira?! :P 

Och.. har jag sagt att vår TV (aka 3:an & 5:an) fungerar igen?
Hallvikens radio & Tv var hit och fixa det! 
Så efter minst 1 månad av skit-tv så är vår tv back in buisness!
Dock så missade vi första avsnittet av desperate housewives så vi
ska kika på repisen nu kl 16.05. Det gillas OCH måste ses! 

Så en melodifestivalens 3 bästa kort. 
Anna Bergendahl - This is my life

Vinner hon, Eric Saade eller Salem al Fakir så blir jag NÖJD!
Ni hörde rätt, Frida Helgesson blir nöjd!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0