Klippning..

Idag har jag klippt mig. NICE! and I didit all by my selv. ^^
Jag är faktiskt ganska nöjd! Men toppa och uppklippt är inte svårt,
och det syns inte om det blir fel heller. Så, idag lät jag tussarna fara
all världens väg UTAN rädsla för att det skulle bli styggt.

Det fula var att INTE EN KÄFT märke någon skillnad förän jag berätta
det, och då hade jag ändå tagit kanske 6-8cm på längden och tunnat
bort hälften. OCH klippt sned lugg. Min familj är blind. PUNKT!



 OCH.. 

  
Vilken bild är fotoshoppad? :P Daah!
och fokusera på håret och inte på min ansiktsmin. ^^ 

Kolla, visst blev det ändå ganska snyggt för att vara gjort framför
hallspegeln, på en halltimme? Hehe, well det känns bra iallafall.
Alltså håret var så slitet så det knappt gick att böja. Jag skojar
inte! Så nu har jag bestämt mig att börja ta hand om mitt hår mer,
kanske göra någon inpackning då och då OCH FRAMFÖR allt börja
använda balsam, minst 1gång i veckan. SKOJA! Dock så är jag
inget stort fan av balsam, tyck schampo dug bra ja. ^^ MEN det får
inte vara dubbeldusch o liknande, för där går faktiskt min gräns för
hårförstörelse. Finns det nått värre för håret liksom? Men men, balsam
ska användas flitigare nu.

Även att jag vill ha sommar och sol, man är ju så blek så det finns inte.
Blir grym skillnad med lite färg på kinderna. ^^ Haha! Nu lät jag som
min mormor. ;)

Ha en fin kväll folket, imorgon är det Fredag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja nu ska du fa hora, 425dollar, vilket blir cirkus 3000 svenska. Men dom brot ju faktiskt typ kaken pa mig, helt inkluderat i priset. (:

2010-03-19 @ 13:42:46
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0