Kavaj till sommarn?

Idag kände jag ett rysligt behov av en kavaj som jag såg för 2
veckor sen på BikBok i stan. Hahah! Seriöst, jag har inte tänkt på
den ALLS förän idag och nu kände jag att: GUD, den måste jag ha!

Vilket nog är alldeles omöjligt för att det var den sista som fanns
kvar och det var säkert utgående sortiment. Men den var fin. 
Mörkblå till färgen och trekvartarm med skjortuppvik. Asanice!
Vad korkad jag var som inte Prova den ens, då hade jag kanske
insett att den inte passade eller nått annat.. Nu kommer jag sukta
och sätta upp den på den högsta Pelarn och jämföra allt med den 
och INTE hitta någon annan som är lika snygg.. TYPISKT MIG! 

Men jag tror på det, kavaj till våren/sommarn låter som en hit!
GE MIG!


 [det här är dock inte "min kavaj" men en som var hyfsat lik i formen.] 



Idag ha de annars vare grymt fint väder ute TILLS solen gick i mål,
då blev det sämre. Haha, uppenbart. ^^ Idiotförklaring. Daah!
Ikväll blire nog till o hälsa på mormor me familjen. NICE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0